Mjösjöby

I söndags kväll åkte vi till Mjösjöby och så kom vi hem igår kväll (tisdag). 
Vi har hängt med mina föräldrar, kört fyrhjuling, ätit gott, spelat sällskapsspel, varit i Bjurholm och ätit och shoppat och bara vilat upp oss och njutit av lugnet :)
Jag var ute och sprang en dag i dom vackra omgivningarna. Men efter halva vägen öppnade himlen sig och det började stört regna! Men det är ändå roligt med omväxlingen. Här hemma i Gräsmyr har man snart sprungit sig less på vägarna som finns.. :)


Max och Theo har båda kört traktor med min pappa. Här är det Max som kör. Han rattar helt själv :)




Jonas hjälper pappa med att få bort några rötter från en stor gran som stått på gården förut. 




Det här hittade jag i en grillstuga. -92 hade jag skrivit mina initialer med kol där :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0