Op


Den här pojken då...

Han ska äntligen få operera sig! Imorgon ska han få ta bort halsmandlarna!
Stackarn som blir sjuk hela tiden, alltid har stora halsmandlar, ofta ont i halsen osv. 
Vi har ju väntat på en tid sedan förra vintern. Ni vet, då han fick två halsfluss, en bihåleinflammation och en öroninflammation inom loppet av 3 månader. 
Då sa dom att vi förhoppningsvis skulle få en tid efter sommaren. Men jag vet ju hur det fungerar.. Det är jätte lång väntetid på det där. Vet dom som väntat ett år också
Jonas tänkte ringa och höra förra veckan, var theo låg i kön, men han glömde bort att ringa varje dag. Tillslut, på fredageftermiddag kl 14:15 när vi var på väg hem från jobbet så sa han att han skulle ringa. Jag sa dock att dom lär ju knappast svara den här tiden! Men han ringde. Och dom svarade. Samtalet började med att.. "Ja det är ju jätte lång kö och väntetid på det här... ....Men jag ser här att vi fått en avbokning! Vill ni ta tiden nu på onsdag?"
Självklart ville vi det! (Hade han inte väntat med att ringa så hade vi ju inte fått tiden, för avbokningen hade ju just kommit) :D

Så imorgon åker jag och theo in till sjukhuset där han ska opereras och sedan ska vi sova över där. Sedan blir det för honom att vara hemma resten av denna och hela nästa vecka. 

Nu vet jag ju att det kan ju hända nåt. Det kan ju komma ett akutfall före eller att theo blir sjuk eller så, så att det blir inställt.. Men vi hoppas på imorgon!
Håll tummar och tår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0