Blogga

Det gick då bara bra för barnen hos tandläkaren igår. Båda gapade och ingen hade några hål :) Theo fick röntga tänderna för första gången och det gick också bara bra! Ja just.. Han ska tillbaka om tre veckor för att slipa några tänder eftersom han har korsbett. Har han tur så slipper han tandställning då han blir äldre sen..

Här sitter han och värmer sina fingrar på en värmegrej så att det ska bli lättare att få ut tillräckligt med blod från fingret till blodproven. Han är så van nu vid hela den grejen så det är inga problem :)

Idag var jag på workshop för att blogga på Pedagog Västerbotten (pedagogvasterbotten.se) som jag började med innan sommaren. Känner mig fortfarande ensam om att blogga från förskolan, då det bara är från skolan annars.. Men men, behovet från förskolan är ju också stort och jag delar gärna med mig av mina kunskaper och så hoppas jag att det kommer fler från förskolan längre fram. 

Här kan ni se vad jag gjorde med barnen på mitt jobb förra veckan: 
http://forskolan-kungsgarden.blogspot.se/2015/09/sinnesupplevelser-i-ett-strandtalt.html?m=1

(Kan visst inte göra en länk av det från mobilen.. Så ni får helt enkelt kopiera det och klistra in i en webbläsare) 

God natter skatter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0