Mjösjöby

Nu är jag och barnen och hänger hos mina föräldrar i mjösjöby. Mamma håller på med att lägga max då han ville sova i deras säng i natt. Loke (som också följde med oss hit) och Theo ska sova tillsammans och jag verkar ska sova själv. 
Jonas var och såg på hockey idag och ska spela golf hela morgondagen, så han fick stanna hemma. 

Ok. Har fått två frågor som jag skulle uppdatera om.. 
Nej, Max har inte tagit bort stödhjulen. Han cyklar inte ens så mycket och är inte intresserad av att ta bort dom i år. Det får bli ett projekt för nästa år. 
Och nej, vi har inte målat färdigt broräcket. Måste se till att göra det snart! 
Var det några fler frågor jag borde besvarat? :)

Igår var jag på after work med ett gäng från jobbet. Vi åt after work buffé på O'learys. Trevligt värre!


Tycker det är så härliga och vackra färger som börjar komma nu! 


Nu kan man skörda från mina pallkragar. Lyxigt värre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0