Shoppa

Igår (lördag) när Jonas åkte iväg för att golfa, så åkte jag och barnen med mamma till Lycksele för att gå på marknad. 
För ovanlighetens skull så köpte jag massor. Det var saker jag hade tänkt köpa, så det kändes ju ok. Men ändå ovanligt för att vara mig. Annars är det på sin höjd lite ätbart jag brukar komma hem med. Men nu var det lite grejer till Max kalas, nya skor till mig (äntligen!), ätbart (förstås) m.m. 
Jätte trevligt att fara iväg med mamma sådär! Tack för att du drog med oss!

Idag var vi in till stan och gjorde lite ärenden. Tråkiga utgifter, men skönt att ha det gjort (lampor, köksgrejer m.m.)

När vi kom hem så bakade jag inför meandi-visningen på onsdag (yey mig!)

Pedagogen Theo visar max hur man gör när man klipper :) (stoppa dom fingrarna där och sen gör du så här..)




Nu är denna vecka slut och nu väntar en ny och spännande vecka! 
Natteligott!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för att ni följde med mig :-) Det var jätte trevligt ♥

2015-09-27 @ 23:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0