Återfunna bilder!

Alltså nånting konstigt hände med min mobil.. För några dagar sen när jag skulle föra över bilder från mobilen till datorn så blev det nåt knas och så försvann alla bilder jag hade i mobilen och dom var helt borta! Och nu när jag skulle försöka igen med att föra över nya bilder, så helt plötsligt efter att jag fört över dom och tagit bort sladden som går till datorn, så kom alla bilder tillbaka! Det bara rasslade till så var alla bilder där igen! (och det hände som sagt, efter jag tagit bort sladden, så den var inte kopplad till datorn när bilderna bara helt plötsligt kom tillbaka..)

Ja iaf så fick jag ju några av dom "försvunna" bilderna att visa här:

Mina panerade aborrfiléer, här hade jag redan stekt en tredjedel kanske.. Dom var många!
Jag vände dom i mjöl, ägg och ströbröd, så dom skulle bli riktigt knapriga och goda!
Ja man kan ju kanske tycka att det saknas grönsaker på min tallrik, men ni som känner mig vet.. Jag äter inte grönt i onödan :)

Så här kan det se ut när jag ska skotta plogkanten vid vårt hus.. Det var liksom ingen idé att ens försöka köra in bilen innan jag tagit bort kanten.
Men barnen hade ju roligt iaf!

En utslagen hjälte däckade i soffan i helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback