Bättre sent...

Igår var jag och julklappsshoppade med syster och barn. Var inte på så många ställen faktiskt (typ bara Barnens hus, Obs och H&M tror jag) men ändå tog det en hel evighet för oss! Men det gör det ju oftast i och för sig, när vi shoppar tillsammans.. Vare sig det är julklappar vi ska köpa eller bara handla mat på Maxi :)
Jag blev iaf ändå inte klar med julklapparna. Suck. Har några stycken kvar faktiskt. Hmm.. är visst ute i lika bra tid som alltid. Jag ska iaf skicka julkorten imorn, så då slipper jag då tänka på det sen. Vet att jag är sent ute, men Bättre sent än aldrig!

När jag kom hem idag så var jag ju inställd på att jag skulle behöva skotta uppfarten, jag var dock inte inställd på hur mycket snö det skulle vara!! Shiit alltså.. Plogkanten var inte nådig!! Typ lika hög som Theo och en meter djup. Lika lång tid som det tog för andra på gatan att skotta hela sin garageuppfart tog det för mig att skotta plogkanten bara. Men som tur är har jag ju en sån snäll granne som kom och hjälpte mig att skotta färdigt resten, det var ju snällaste David!
Morgondagen är visst fullbokad. Vi ska först och fira en nyfylld 30-åring, sen ska vi hälsa på Niklas och Emma i deras nya hus (alltså det är helt nybyggt, får ju egentligen bara ångest av att vara i såna hus. Vill göra om mer hemma!) och tillsist så avslutar vi dagen med julmys hos Anna och Marcus. Japp, fullbokat var ordet. Men trevligt!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0