Förberedelser

Idag har vi som mest städat, plockat och fixat.
Vi ska ju nämligen ha några gäster över till middag imorgon :) Japp, så är det. Så nu har vi burit in bordet från altanen och några stolar, så att dom ska bli lite varmare innan imorn. Vi ryms ju nämligen inte alla runt vårt vanliga bord. Det ska vara 11 vuxna och 5 barn på middagen. Eller jag vet inte om vi kan säga att Elsa 3(?)månader ska vara "med på middagen" men hon är ju där iaf :)
Nyårsfirandet blir ungefär som dom senaste åren. Med samma människor, och så turas vi om att göra för-, varm- och efterrätt. Den enda skillnaden detta år, är att det kommer att vara barn med :) Eftersom vi ska vara här i år, så är det vi som står för varmrätten. Allt är inhandlat till den, och jag hoppas den blir lyckad, vore ju väldigt tråkigt annars.. Annars får vi förlita oss på för-och efterrätten :)
Jag tror nog det kommer att bli en riktigt trevlig kväll imorn! Kommer det att vara som dom senaste åren så blir det iaf så :)

Ikväll när jag (och Theo) var över till Lina för att låna något att ha på mig till nyårsfirandet (ja jag är sämst på att planera sånt i förväg..) så skulle just Loke och Tyr bada i deras badkar, så då fick Theo också göra dom sällskap. Och feg (rädd/försiktig kalla det vad ni vill) som min son är så skulle han absolut inte hoppa i badet först, men sen när han väl gjorde det ville han inte aldrig kliva upp! Inte ens när dom andra barnen gått ur badet och allt vattnet var borta.. Så kanske Lina, kanske han vill bada där fler gånger om han får :)

God natt och GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0