Nu är det äntligen här... Mitt kära julkaf...

20101207892 (MMS)

Nu är det äntligen här... Mitt kära julkaffe alltså! Yey! Idag hade jag avdelningsmöte så jag slutade sent, så då hämtade snälla svärmor Theo från dagis. Imorn ska jag på föreläsning så då slutar jag ännu senare, så då ska snälla syster hämta honom. Theo tackar dom snälla släktingarna som hämtar honom från dagis så han slipper vara kvar tills dagiset stänger! :) Nu ska jag göra en kraftansträngning och se om jag kan få lillemannen att somna om.. Han sov drygt en timma innan han vaknade och sen har han varit vaken sen dess. Suck..


Kommentarer
Postat av: Lina

Bjussa på kaffe i veckan då? =)

2010-12-08 @ 18:42:50
URL: http://dellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0