NU är det torsdag

 


Hmm.. vet faktiskt inte vad jag ska skriva.. Jag öppnade ett nytt inlägg och tänkte börja skriva, men det var som bara tomt. Hade inget speciellt att säga.
Bara det vanliga då. Har jobbat idag, tankade, handlade på Maxi (läänge) och åkte sen hem. Och eftersom Theo hade feber så var ju Jonas och Theo hemma idag. Han han nog inte så mycket feber idag, men eftersom det nog var lite ändå så är jag hemma med honom imorn iaf.
Mamma, pappa och Elias var förbi här en sväng ikväll och hälsade på.

Ja men det var typ det. Så nu går jag väl och lägger mig då. Har inget mer att göra vid datorn och så ockuperar Jonas tvn som vanligt, så lika bra att komma sig i säng inte allt för sent då!

Hahaha är det ingen som reagerat eller bara ingen som orkar säga.. Nu när jag kollade på inlägget före, så står det ju "Torsdag och sjuk lilleman" Torsdag?!?! Det skrev jag ju igår! Haha är visst lika snurrig som vanligt :)

(Lina, vi kanske kan fixa designen lite imorn, så det inte ser så tråkigt ut här på bloggen..?)

Natteligott! (Som sötaste Loke brukar säga)

 


Kommentarer
Postat av: lina

Vi fixar idag! :)

2010-12-10 @ 11:13:44
URL: http://dellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0