Nu sitter vi och väntar på att Idol ska bö...

20101203879 (MMS)

Nu sitter vi och väntar på att Idol ska börja. Jag har sån tur att jag har världens bästa syster med fästman! Jag fick jobba över på jobbet och var allmänt trött (vilket jag nu vet att jag inte alls var ensam om att vara) Men iaf så hämtade min snälla lilla långa syster min son från dagis och så lagade hon och David (kanske mest David?) mat. Så när jag kom hem så var alltså sonen hämtad och så fick jag mat! Lyx! Jag uppskattar verkligen systeryster med familj. Jag tar dom inte för givet utan förstår att alla inte har sån tur som jag med en syster som är så generös och som står en så nära. Tack för att du finns Lina! Nu har vi förresten bakat pepparkakor för i år också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0