Sömnlöst och bilder

Alltså jag orkar inte några fler sömnlösa nätter nu..! Jag fattar inte ens att jag orkade kliva upp imorse och att jag tog mig till jobbet. Att jag jobbade hela dagen, tog mig hem, hämtade Theo, handlade och lagade mat. Men sen, där efter maten, där tog mina krafter helt slut. Som tur var kom Jonas hem då så han kunde ta över det som behövdes göras.
Nej men såklart kommer jag visst att orka flera sömnlösa nätter. Man gör det ju bara. Man har ju inget val liksom. Oftast är det ju så att vi får sova bra i några nätter och sen kommer några sånna här jätte jobbiga nätter. Så jag får ju faktiskt sova däremellan.
Vi har ju funderat på vad det kan vara som gör att han är vaken och gnällig. Har ju trott typ magknip, ont i öronen, ont i halsen eller nåt sånt. Men det har ju gått över på morgonen och så är det ju inte varje natt som han vaknar. Men det var nån som föreslog det faktum att han kanske växer. Han kanske har växtvärk?! Och det lät ju inte alls ologiskt, varför har inte den tanken slagit mig?? Mest troligt så är det väl så.

Jaja, nu kommer massor med bilder från blandade tillfällen:

När Loke var hos oss en dag så började han blöda näsblod. Då sa Jonas till honom -Sätt dig i soffan med pappret på näsan en stund så blir det bättre. Man kan inte säga sånt till Loke, han tar det på orden, pappret näsan.. (Typ när man säger -Hoppa i overallen nu. Så hoppar han verkligen i overallen.. Ni fattar) Så här satt han iaf i en kvart innan jag fick säga att det hade nog gått över nu..


Dom rödögda pojkarna


Det Tage får göra allra mest när han är med Theo...


...läsa för honom alltså.


Söta Inara i sin fina vinteroutfit

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha han hoppade i overallen sist jag hämtade honom på dagis..

2010-12-06 @ 22:18:02
URL: http://dellt.blogg.se/
Postat av: Linda

Söta Loke!!

2010-12-07 @ 13:37:38
URL: http://bylindalindahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0