Tomtar på loftet??

Alltså vi verkar ha fått magiska tomtar av Gunvor..
En dag när hon hade hämtat Theo från dagis så hade hon satt upp 2st magnet-tomtar på kylskåpet. Och dom här tomtarna verkar ha ett eget liv..

En dag så låg en tomte på golvet, så för att röja bland alla leksaker som låg på golvet så att jag skulle kunna ta mig fram,  så satte jag fast den på frysen (Inte på kylen, eftersom jag tänkte att det skulle bli för högt upp så då skulle inte Theo nå att leka med den, så jag är alltså säker på att jag satte den på frysen som är under kylen) Sen gick jag på toaletten och Theo följde med (så han kunde ju inte ha lekt med den, eftersom jag satte dit den just innan jag gick in på toaletten) När jag och Theo kom ut därifrån, så satt tomten uppe på kylskåpet så här:


Som att han var på väg att fortsätta klättra upp men frös till när vi kom dit.

En annan dag låg tomtarna på golvet så här:

Var var dom på väg egentligen??

Kommentarer
Postat av: Gunvor

dom har bara ett eget liv tills julen är slut,sedan vill dom sova.

2010-12-08 @ 21:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0