Helg

God kväll.
Hmm.. orkar nog inte föra över bilder ikväll, så det blir nog bara text.

Igår var jag en sväng med syster till Nordmaling och hämtade paket. När vi kom hem gick jag och Theo över till henne så att hon kunde hjälpa mig med bloggdesignen (tack igen för hjälpen!) Sen var hon så snäll och bjöd oss på middag! När vi hade ätit färdigt så följde familjen Edström/Jonsson oss över hit för en glögg/se Idol-kväll. En mycket trevlig kväll var det :)

Idag så har jag och Theo (inte så mycket Theo dock) bakat pepparkakor. Sen ikväll så har Marcus, Anna och Elsa varit här och hälsat på. Grabbarna spelade som vanligt NHL och jag och Anna surrade som vanligt.

Nu ska jag försöka slita mig från datorn (och tvn, ser I love you man samtidigt) så jag kan ta mig till sängen.
God natt

Kommentarer
Postat av: lina

Du skulle sagt att Anna var där, vill ge Elsa hennes present någon gång.

2010-12-12 @ 06:45:38
URL: http://dellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0