Vilken härlig dag!

Vilken härlig dag det har varit!
Vi började dagen med att bara ta det allmänt lugnt, surfa på datorn, se på tv osv. Sen efter luch när Theo hade sovit färdigt gick vi ut i det sköna vädret! Theo fick åka pulka till hockeyplanen, Jonas åkte skridskor och jag och Theo lekte på planen och i snön bredvid.
Sen när vi kom hem så var det vinterns premiärbastning. Jag vet inte om vi har bastat något sen förra vintern.. Kanske någon enstaka gång. Jag passade då på att köra hela spa grejen.. Ni vet, ansiktsskrubb, fila fötterna, hårinpackning, ansiktsmask, smörja in fötterma och avslutninsvis smörja in kroppen med dyr lotion :) Ja ja ni får väl veta vilka produkter jag använde mig av:


Japp, så är det. Och här kommer bilder från dagen:


Kommentarer
Postat av: Josefin

Så hærligt att ha lite spa hemma!=) Va stor Theo har blivit!

2010-12-04 @ 23:31:35
URL: http://jossanikarlstad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0