Torsdag och sjuk lilleman

Ja idag hade jag alltså föreläsning efter jobbet. Eller jag jobbade 8-13 sen var det föreläsning/konferens kl.14-19 på aula Nordica. Det handlade om lärande för hållbar utveckling. Alla i förskolan i Umeå har varit på den konferansen nu (det var 3 tillfällen under 2 dagar så alla skulle ha en möjlighet att gå) Skolorna gick före sommaren tror jag? Det är ju ett viktigt och intressant innehåll, men har man sovit dåligt några nätter och har man jobbat under dagen, så är 5 timmar av vilken föreläsning som helst lite lätt tröttsamt. Jo det var lite svårt att hålla sig vaken där ett tag.. Men jag klarade det! :)

När Jonas hämtade Theo hos systergrannen idag (tack igen för att ni hämtade honom!) så var han gnällig och varm (hade tydligen inte varit så gnällig hos dom, men han släppte visst fasaden när Jonas kom och visade hur han egentligen kände..), och under kvällen blev han varmare, så Ja han hade feber.. Stackars lilleman, är sjuk så ofta tycker jag! Så imorn är Jonas hemma med honom och så antar jag att det blir för mig att vara hemma med honom på fredag.

Nu dags för sängen! God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0