Ja det var ju en surfplatta vi hämtade igå...

20110430889 (MMS)

Ja det var ju en surfplatta vi hämtade igår :) Ni vet en sån man kan använda till att surfa på, visa bilder med, spela spel, lyssna på musik m.m. Den var dock mycket mindre än vad jag hade trott, men det var inget negativt. Den är praktiskt att hålla i och tar inte så stor plats! Jag har inte hunnit leka så mycket med den än, men hittills har jag inte något fel med den. Det enda dumma är att Android inte har någon app till blogg.se. Det hade ju varit praktiskt..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Coolt

2011-04-30 @ 13:11:23
Postat av: J.

Det kommer nog en sådan app med så småningom. det tror jag i alla fall. Om det inte redan finns så klart :)

2011-06-30 @ 17:16:51
URL: http://surfplattor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0