Jobb jobb sova sova

Idag har jag haft en sån där härlig jobb dag, då jag jobbat från 7.30-19.30. Eller, jag hade ju faktiskt en paus på 30 min innan personalmötet började.. Så jag han ju faktiskt trycka i mig lite middag där emellan också :)
Och Gunvor har som vanligt varit snäll när jag har p-möte och hämtat Theo från förskolan, och lagat mat åt honom! Eftersom Jonas kommer hem kl. 18 så skulle det ju vara svårt annars! Tack tack Gunvor! (jag hörde förresten att du gjorde en hjälteinsats utanför affären idag, bra jobbat! Theo berättade att du fick ont i handen dock, det var ju inte lika kul..) :(

Näe nu har jag ju faktiskt hunnit sitta ner en liten liten stund, efter att jag kommit hem och duschat och grejat på lite.. Så nu är det väl dags för sängen då! God natt!

Mormor läser bok för Theo, nån dag förra veckan tror jag att det var.

En bättre närbild på den fina asken som den goddoftande parfymen var i :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0