Nu ligger jag i sängen med en Theo som ald...

20110426853 (MMS)

Nu ligger jag i sängen med en Theo som aldrig vill sluta hosta.. Han har det inte lätt min lilleman :( 
Jag har haft en jätte trevlig kväll ikväll! Och det konstiga är.. att jag fortfarande är mätt! Jag är så ovan denna känsla så jag vet inte hur jag ska förhålla mig till den. Jag åt inte ens upp all min mat, utan lämnade typ en tugga. Det sista tvingade jag i mig bara för att det var gott, inte för att jag orkade det egentligen.. Annars brukar jag vara den som äter upp resterna från dom andra men nu orkade jag inte ens min egen, väldigt goda efterrätt! Märkligt. Hur kan det komma sig? Idag var dagen då jag inte var hungrig. Den kom tillslut.. 
(Ja, på bilden är ju förstås Johanna och David) God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0