Nu sitter vi (jag och Jonas) här och vänta...

20110402631 (MMS)

Nu sitter vi (jag och Jonas) här och väntar på att maten ska bli färdig. Jonas pappa och Maritha är uppe på Theos rum och blir underhållna av våran lilla älskling. Idag ska vi bjuda på örtpaj med trattkantareller. Det känns som att jag har hunnit med så mycket idag! Fast det känns väl som det när man kliver upp med Theo (kl.8 tror jag det var vi klev upp) Efter att Jonas klivit upp och vi duschat/badat, så åkte vi till Nordmaling för att hälsa på Jonas farmor. Tage och Maritha tog med henne till Näslunds för att fika lite. Som ni ser på bilden så tryckte Theo i sig en semla, utan problem t.o.m :) Sen handlade vi inför kvällens middag. När vi kom hem och jag fixat med tvätten, så fick jag ett ryck och fixade mina blommor! Vem orkar plantera om dom, när man bara kan trycka i lite extra jord? Jag (läs Lina)har ju inte gjort nåt med dom på typ 3 år så det var mycket jord borta.. Nu mår dom så mycket bättre, så nu klarar dom sig kanske i 3 år till :) Nej nu blev maten just färdig. Bäst att ropa ner dom som är där uppe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0