Oj oj så varmt det är ute nu! Så skönt! Me...

20110424837 (MMS)

Oj oj så varmt det är ute nu! Så skönt! Men det är skönt att komma in och svalka sig lite också :) Theo sitter just nu och bygger lego med sin far, jag surfar på mobilen, mamma ser tv och pappa har jag ingen aning om vad han gör (men jag antar att han är ute och fixar med nåt..) Idag har bror med familj varit här och ätit påsklunch. Kusin Frida och hennes Robert har varit här och hälsat på. Jag, mamma, Elias och Theo har varit på promenader. Vi har ätit gott och bara känt lugnet. Ja vi har/haft det bara toppen här! :) Efter maten åker vi hem till Gräsmyr igen. Imorn blir det nog att kratta och fixa på gården.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0