Sällskap på jobbet!

Gissa vem som ska följa med och vara med mig på jobbet imorn:
Tihi, jomenvisst är det Theo! :)
Nästan alla barn på Theos förskola är lediga imorn (det är typ 4 av 24 barn där imorn..) Och så har vi också lite barn på mitt jobb, då passar jag på när det är möjligt att ta med honom så han får se vad hans mamma gör på dagarna :)

Lina, eftersom vi inte pratar nuförtiden.. :P Så skriver jag det här medan jag kommer ihåg det. Om du ska plocka påskris imorn så hakar jag gärna på! Och så undrar jag om ni ville gå på utflykt med oss på fredag och grilla eller nåt.. Eller har du fått mera jobb?

Kommentarer
Postat av: Lina

No more job for this lady!!

2011-04-21 @ 15:07:26
URL: http://dellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0