Se så fint påskpynt vi fick av min snälla ...

20110413695 (MMS)

Se så fint påskpynt vi fick av min snälla svärmor! :) Eftersom hon vet att jag är inte den som pyntar så mycket vilken högtid det än är, så fixar hon så Theo får känna av lite påskstämning (julstämning, påskstämning..) han också. Men jag har ju faktiskt tänkt fixa lite ris själv, som Theo ska få hänga upp fjädrar och sånt i. Imorn ska vi se Jeff Dunham! Yey! Vi ska fara med Anna och Marcus och först ska vi äta på Droskan. En dag att se framemot alltså! Theo ska få följa med sina kusiner hem och vara där tills vi kommer hem. Det kommer att vara en dag att se framemot för honom :) God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0