Så var vi där igen då... (VAB)

Det har varit en lång dag idag.. Har varit på Webbträff (årsmöte för webb-ansvariga), haft aktivitetscafé på min avdelning (då vi bjuder in föräldrarna att vara med en eftermiddag och fika, pyssla och skapa, spela spel, bygga med lego, bygga pussel m.m. med barnen) Och sen hade jag avdelningsmöte.
Så Gunvor hämtade Theo (eftersom jag slutade kl.18) Och medans jag hade möte så fick jag ett sms där hon meddelade att Theo håller på att bli förkyld. Att han sovit 2 ggr på förskolan, somnade i frökens famn. Och var nu hängig (att han hostar och snorar visste jag, det höll oss nämligen vakna i natt) Ikväll var han väldigt gnällig och klängig också. Så imorn blir jag hemma med Theo och hoppas på att det inte blir värre än så här. Att han inte får feber.

Blandade bilder:

Lilla lilla söta David :)

Theo äter banan för att orka med en shoppingtur på Maxi :)

Vad kan det vara för spännande vi tittar på..?

Jo, Theos teckning såklart :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Fina kläder David har, fin jacka Theo har, fin mamma Theo har!

2011-04-13 @ 09:36:57
URL: http://dellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0