Den roliga fredagen!

Vilken trevlig kväll det var igår!! :)
Som jag skrev igår så åt vi ju Black rock grill på Droskan. Otroligt gott blev det! Kanske inte något vi kommer att göra fler gånger, men jag rekomenderar starkt att prova en gång ialla fall!

Här kommer lite mer bilder på maten..

Grönsakerna som vi fick grilla till. Moroten blev jätte god! Den var marinerad och smakade jätte mycket.

Dom kalla tillbehören:

Anna och Marcus

Jag och Jonas

Sen till föreställningen.. Han var såklart jätte rolig Jeff! Men jag saknade dock några karaktärer.. Typ Bubba J. Men det var roligt med några nya dockor istället. Tex AJ (Achmed Junior) :)
Det som jag tycker är roligast och som han gör så himla bra, är när det händer något oförberett (typ att Achmed fastnar med siina revben i sin ryggrad så han måste bända sönder honom..) och Jeff improviserar så otroligt bra och roligt! :) Då skrattar jag som mest! Alltså inte åt att Achmed fastnar.. utan när Jeff måste improvisera och inte bara kör sitt vanliga nummer. Då är han som roligast tycker jag.
Sen fanns det såklart saker att klaga på.. men det hade inget att göra med Jeff, utan det var arrangörernas fel. Tex, att det stod på biljetten att det började 19.30 men på internet stod det 20.00. Och sen kom han inte igång förän 20.20. Så vi som var duktiga och var där i tid vi fick sitta och vänta och frysa i över en timme! Och sen var det massa andra saker som dom fixat dåligt också, men som tur var var det inget som vi behövde drabbas av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0