Kratta kratta kratta

Idag har vi krattat. Och oj vad vi har krattat mycket! Vi var iväg med minst 25 skottkärrlass. Och jag lovar att det inte är en överdrift, snarare en underdrift! Och det ryms ju ganska mycket i varje lass, så ni kan ju förstå att det var mycket att kratta!
Men nu är det mesta i alla fall gjort! Nu är det bara en liten del kvar, en del där det mest bara är löv och inte alls lika mycket grenar och kvistar som det var överallt annars.
Min gravida kropp verkar ha klarat allt jobb ganska bra tror jag ändå. Trodde att jag skulle bli helt handikappad ikväll (om jag får ont brukar det värsta vara på kvällen, särskilt efter att jag vilat lite) Men jag känner inte av det alls nu faktiskt. Men däremot kommer jag att ha träningsvärk imorn, det tvivlar jag inte på!

Imorgon ska jag ut och äta med Johanna och Linda på Lottas! Då ska vi fira Linda som fyllt 30 :) Vi hade egentligen tänkt äta tillsammans för några veckor sen, men samma dag som vi skulle äta skickade Johanna ett sms där det stod att hon inte kunde komma, eftersom hon hade fött barn den dagen :) Haha, så tokigt! Men ja just.. så det är ju inte bara Johanna, Linda och jag på middagen, vi får ju även finsällskap i form av lilla David! Tihi, då ska jag snusa bebis!

Näe dags att hänga tvätt innan jag ska krascha i säng! Natteligott! (som Loke skulle ha sagt det) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0