Vi har världens bästa grannar!!

Och så kan man ju undra vad Theo gjorde hela gårdagen..

Jo eftersom vi har världens bästa grannar. Världens bästa I tell you! Så hämtade Lina Theo (och hennes 3 pojkar) från förskolan. Sen efter att Elias hade haft en kompis hemma och han hade gått hem, så kom David hem med Angelina. Sen så åt Theo middag hos dom och myste där på kvällen. Sen var tanken att vi skulle hämta hem en sovandes Theo när vi kom hem. Men då hade dom redan gått och lagt sig så då sa dom att Theo fick sova där!

Så det innebär att vi fick sova i natt!! Hela den här veckan har jag sovit dåligt. Har det inte varit så att Theo har sovit hos oss och hostat och snorat hela natten. Så har Theo sovit gott i sin säng hela natten, men då har jag bara inte kunnat sova, eftersom.. Ja jag vet inte varför?! Jag har bara inte kunnat sova ordentligt på flera nätter..!

Men i natt.. I natt sov jag, hela natten och morgonen!! Tack så mycket Lina och David!! Det var guld värt!

Ikväll blir det mera roligheter.. Då ska vi iväg med världens bästa grannar och se Klungan! :) Tänk vilken rolig helg det blev!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0