Att inte orka..

Jag fick anse mig själv besegrad, jag vek in årorna, jag pallade inte trycket.. And so on and so on..

Jag sjukskrev mig imorn, jag kände att jag orkade inte med den sista dagen. Min kropp orkade inte helt enkelt. Som Jonas sa, för vems skull ska jag hålla ut dom sista dagarna, inte är det då för min eller bebisens skull!

Så idag jobbade jag alltså sista dagen! Eller, jag ska in en sväng på jobbet imorn och fixa lite saker.. men jag ska inte jobba mer!
Nu ska jag bara vila upp mig och fixa lite inför bebisens nedkomst (ankomst, födelse.. vad man nu säger) Nu vet man ju aldrig när den kommer, men jag hoppas inte han kommer allt för tidigt. Vill ju hinna vila lite och fixa det som behövs :)
Jag gick in i vecka 37 idag, så han kan gärna vänta 3 veckor innan han kommer, det vore perfekt tycker jag :)

Kommentarer
Postat av: Maritha

Äsch! En dag hit eller dit spelar väl ingen roll. Bra kämpat så långt och nu tar du ansvar för dig själv och den som ska komma ut. Sköt om dig!

2011-08-30 @ 22:35:35
Postat av: Maritha

Äsch! En dag hit eller dit spelar väl ingen roll. Bra kämpat så här långt. Nu tar du ansvar för dig själv och den som ska komma ut och det är bra. Sköt om dig!

2011-08-30 @ 22:41:41
Postat av: Anonym

Instämmer med Maritha :) / systeryster

2011-08-31 @ 12:48:07
Postat av: gunvor

nu är det bara att ta det lugnt den lille kommer när han tycker att det är dags.Kram.

2011-08-31 @ 20:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0