Idag var jag hos barnmorskan igen. Nu hade...

20110806113 (MMS)

Idag var jag hos barnmorskan igen. Nu hade jag äntligen kommit upp lite på kurvan för sf-måttet. Är inte uppe på medelkurvan än, utan strax över den understa.. Men nu följer jag min egen i alla fall, och det är ju huvudsaken. Nu står jag inte stilla längre, så det känns ju bra! Vill ju att bebisen ska växa och få i sig näring som den ska och att det ska finnas tillräckligt med fostervatten och så.. Jag har ju insett att det är ju faktiskt inte så länge kvar nu! Jag är i vecka 34 nu, så 6 veckor (mer eller mindre) kvar då.. Måste börja ta tag i lite saker nu känner jag. Men just nu ska jag bara ta tag i att somna nån gång så det inte blir sent ännu en kväll.. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0