Imorgon är en annan dag..!

Nu har jag klarat av denna dag, nu kommer jag klara dom sista jobbdagarna (1 vecka och 2 dagar) utan problem!!
Ja alltså förutom att det var denna monsterlånga dagen, så har det varit den mest stressade och intensiva dagen på.. ja en hel evighet! Det har varit fullt upp från öppningen tills personalmötet. Sen på mötet så tyckte min kropp att den gjort sitt för idag, så jag varvade att stå med att sitta med att stå osv. för att ryggen skulle palla dom sista timmarna.. Men nu har jag som sagt avkalarat denna dag, så nu blir allt bara bättre :)

Imorgon slutar jag tidigt, yey! Då ska jag bara vara, bara njuta av eftermiddagen med min son (som jag inte fått träffa nåt idag) :( Han sov när jag åkte till jobbet och sov när jag kom hem..

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0