Jag och Theo är fortfarande kvar i Mjösjöb...

20110827225 (MMS)

Jag och Theo är fortfarande kvar i Mjösjöby. Vi bestämde oss för att stanna en extra natt :) (inte för att jag vet om theo bestämde så mycket i det beslutet.. Han får ju bara så lov att stanna eller åka, beroende på vad jag bestämmer..) Det har varit så skönt att vara här! Att få umgås med mina föräldrar, vila upp sig och bara vara! Fiska, ha kräftkalas och fredags/lördagsmys. Det var dock tråkigt att syster med familj inte kunde komma igår och äta kräftor, det blir ju som inte riktigt samma sak då :( Men kul att träffa bror med familj i alla fall! Jag ska lägga upp bilder (från kräftkalaset och fisket) när jag kommer hem senare idag. Nu är det snart dags för lunch! (pizzarester från igår) :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Ååh jag önskar att jag var där.. blää för sjukdom!! Men vi kanske kan ta en kräftkväll sen i höst :P

2011-08-28 @ 13:02:25
URL: http://alfheim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0