Kräftor

Ja här kommer då första gänget med bilder från helgen:


Det var tydligen viktigt att katten Simba skulle synas ordentligt på kortet, så jag var tvungen att ta ett extra :)

Här var det som bjöds på igår på kräftkalaset (förutom pizzorna då..)

Ernst kantarellpaj (en annorlunda variant på Västerbottenspaj)

Och Kräftbröd med dill och tomat vilket var hur gott som helst! Jag vet inte hur många skivor jag åt.. :) Men det var jätte saftigt och smakrikt!

Så här glad var Lee efter att han fått äta närmare 10 kräftor :) (förutom mamma och jag så var det bara han som åt kräftor, dom andra åt nån enstaka var men orkade inte med besväret som hör till när man äter kräftor) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0