Lyxig morgon

Funderar på om jag ska gå upp och väcka mina pojkar som fortfarnade ligger och sover, eller om jag ska lägga upp dom sista Rättvikbilderna här på bloggen..
Nu har jag varit uppe i 1,5 timme själv, måste säga att det känns rätt lyxigt :) Jag är inte den som kliver upp så tidigt på morgonen annars, men igår däckade jag tidigt efter en jobbvecka med lite sömn, så imorse (efter jag legat vaken i sängen ett bra tag) så klev jag som sagt upp själv, 8.30.
Men det är det här med att Theo inte ska somna så sent på kvällarna (nu när han börjat dagis igen) som får mig att vilja väcka honom snart. Klockan är nu 10 och han har sovit över 12 timmar, så jag borde kanske göra det ändå..
Ja ja, jag får väl vara den elaka morsan då.

Usch då, nu körde ambulansen förbi på gatan! Hoppas inget allvarligt har hänt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0