Magen

Vecka 35 (34+2)
Exakt så less som jag ser ut på sista bilden känner jag mig nu. Alltså mest för att jag klev upp så tidigt imorse och öppnade på jobbet och för att jag sover så lite och att jag börjar få mer och mer ont i ryggen.

V. 35 alltså.. dags att börja tänka på BB-väskan och sånt nu eller..? En tanke slog mig, vi har ju inte ens sängkläder till bebis.. Täcke och sånt. Kanske borde börja fixa sånt nu. Men jag tänkte att jag jobbar ju bara 1 vecka och 4 dagar till, så efter det kan jag ju tag tag i sånt :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Men hörredu, jag borde ju ha bebistäcke?! Och sängkläder och allt sådant? Onödigt att köpa något nytt när det används sån liten tid =)

2011-08-19 @ 08:47:44
URL: http://alfheim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0