Tack alla snälla för all uppvaktning och g...

20110815125 (MMS)

Tack alla snälla för all uppvaktning och gratulationer! Nu lider denna dagen mot sitt slut och snart är det år kvar tills nästa gång :) Jag är ju den som fortfarande är barnsligt förtjust i uppvaktning och presenter.. Jag skulle helst vilja använda allt jag fått på en och samma gång, och går gärna igenom presenterna flera gånger för att påminna mig själv om vad det är för fina grejer jag fått :) Varje liten grej är jag så tacksam för! :) Alltså inte det att jag är besatt av att få massa olika prylar, utan det att människor är så snälla, och har lagt ner tid och tanke för att fixa nåt till lilla mig! Ja ja, hoppas folk förstår hur jag menar och inte tror att jag menar att jag är värsta själviska som kräver presenter av alla.. Äsch, jag orkar inte förklara mig.. Är så trött så det blir bara massa svammel märker jag. Den bilden som jag la upp, satt lite överallt på jobbet när jag kom dit imorse.. Jag vet inte hur många jag gick och tog ner :) Det var "någon" som hade roat sig med att sätta upp dom efter jag gått hem i fredags.. :) Nu ska jag sova och hoppas på mer sömn än förra natten, vilket var typ inget.. God natt


Kommentarer
Postat av: Martina

Det tror jag inte nån tror då du är den mest osjälviska, snällaste och mest empatiska människa jag vet!

2011-08-16 @ 10:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0