T.G.I.F.

Idag är jag hemma med en hängig son. I detta deprimerande väder. Ena dagen strålande sol och jätte varmt och andra dagen regnigt och disigt.. Men med andra ord ett passande väder för att vara hemma med en hängig son :)

Senare idag ska vi (jag och Theo) åka till Mjösjöby och hälsa på. Ska sova över tills imorgon, då vi får se om det blir kräftkalas eller inte. Det beror på om dom förkylda människorna som ska dit kryar på sig tills dess eller inte..

Det som oroade mig nu när jag betalade räkningarna, var att hur mycket räkningar kommer det att vara nästa månad (när vi inte kommer att ha lika mycket pengar, i och med att jag går på föräldraledigheten i september) eftersom vi nästan inte hade några räkningar den här gången! :O

Inte så mycket nytt har hänt sen sist..
Jag var hos barnmorskan igår. Sf-måttet hade nästan inte ökat nåt nu igen, men eftersom bebisen har sjunkit (vad säger man..?) neråt nu, så var det helt naturligt tydligen. Alla värden såg bra ut, och huvudet var inte helt fixerat men nästan :)
Idag är det exakt 1 månad till beräknat förlossningsdatum! :)
Och jag har 3 jobbdagar kvar! Mån, tis och ons nästa vecka. Sen har jag jobbat färdigt för detta år!!

Näe, nu ska jag se om jag kan få med mig Theo till duschen, så vi är rena och fina tills vi ska åka till skogen. Bye bye

Kommentarer
Postat av: gunvor

tips spara av denna lön till nästa månad.hoppas Theo kryar på sig.

2011-08-27 @ 12:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0