Plocka och fixa

God kväll!
Idag har jag inte vilat mycket.. Den där 1,5 timmen på morgonen innan pojkarna vaknade, då vilade jag och kände lugnet :) Men sen har jag jobbat på. Plockat och fixat, handlat på Maxi, plockat och fixat, lagat mat, plockat och fixat osv. Imorgon ska jag ju nämligen ha kalas :) Jag fyller ju år på måndag, men då jobbar ju dom flesta (förutom dom i min familj, mina syskon jobbar imorgon..) så därför blir det kalas imorn istället.
30 år, kan ni tänka er.. Så tokigt :)

Blandade bilder:

Han är så söt när han bäddar ner sig själv i soffan  och myser :)

Kusinerna helt inne i tvn..

Ikväll gjorde jag en iskaffe drink. Jag tyckte den blev jätte god! (det tyckte dock inte grannarna..) I den var det kaffe (såklart) glass och vaniljvisp med rivet apelsinskal.

Loke och Theo hade så roligt ikväll med att titta på Youtube-klipp på surfplattan :) Loke var så stolt när han kunde byta till olika klipp själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0