Soon yes very soon

Nu är det bara 2 jobbdagar kvar!! Men med tanke på hur det kändes att jobba idag är det inte säkert att jag orkar jobba den sista dagen.. Redan innan lunch idag så kände jag att min kropp inte riktigt skulle orka med hela dagen. Så vi får väl se hur det går imorgon.

Här kommer lite gamla bilder:

Trött liten älskling

En dag stod jag och Theo och tittade på vårt kylskåp och han sa vilka alla var på all kort som sitter där. Sen när vi tittat på alla så frågade han lite ledsamt: -Men var är jag då?
Haha stackarn! Vi har ett kylskåp fullt med kort på olika barn, men inget på honom.. :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej kalsongrumpan!! Saknar dig!! Haha elakt att ha på alla andra.. :)

Tänkte muta en ledsen Tyr med att få leka med Theo idag när vi kom på dagis men ingen Theo där fanns att se!

2011-08-30 @ 08:50:35
URL: http://alfheim.blogg.se/
Postat av: Mamma

Har du fixat ett kort av Theo på kylskåpet nu?

2011-08-30 @ 22:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0