Bilder från fre-lör

Ja men då börjar jag bildbomben med bilderna från fredag (den dagen vi kom ner till Rättvik) och lördagen.


Fika på den bra bakgården på Södergården där Theo kunde leka medan vi fikade :)

Sol och bad i Siljan (ja innan jag blev förkyld alltså, sen blev det inge mer bad) :(

Syns kanske dåligt men släpvagnen är ombyggd så den ser ut som en bil :)

Tummen följde visst med dit ner också :)
Jonas med sin öl.

Jag med mitt kaffe.

Och Theo med sitt godis :)

-Vad lät det? (så fort han hörde en motorcykel eller bil som lät mycket. Vilket var mest hela tiden)

Kommentarer
Postat av: Maritha

Borta bra men hemma bäst. Visst? Skönt att hemresan gick bra och hoppas ni kryar på er snabbt. Fina bilder!

2011-08-05 @ 21:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0