Bilder från tisdagen

Jag hade tänkt skriva text här..
Om tisdagen i Rättvik, om att det nästan inte blev några kort tagna på bilarna i år (samtidigt som det känns som att jag har kort på alla bilar jag vill ha kort på som jag tagit andra gånger vi varit där.. är ju inte såå stor variation på bilarna under dom 9 åren vi varit där..), att åren innan Theo var det bara massor med bilder på bilar från crusingen men nu är det mest bara på Theo, jag hade tänkt leta reda på gamla inlägg från Rättvik från den gamla bloggen från tidigare år.. men nu vill jag bara gå och lägga mig.
Theo vaknade nyss och somnar inte om.. Samma sak var det igår, tror han har växtvärk. Han vaknade tidigare en natt och var lite ledsen och låg och vred och vände på sig. Hela sommaren har han somnat om direkt när han vaknat på natten och sovit super bra. Men nu när vi börjat jobba så kommer det här..
Stackars liten. Måste vara jobbigt det där med växtvärk, kommer inte ihåg det själv, men kan ju bara tänka mig..

Här kommer i alla fall några av dom få korten som blev tagna på tisdagen (typ bara kort på folkmassorna) :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0