Vilken toppen dag! :)

Nu har alla gästerna åkt hem (eller alltså det var ju ett tag sen..) och nu har vi (läs, jag) plockat undan efter dagens kalasande.
Det har varit full rulle hela dagen! Gästerna har bara bytt av varandra och jag har fikat för en vecka framåt :)
Det har varit en mycket trevlig dag!! Och vädret kunde ju inte ha varit bättre!
Tack för alla fina presenter!! Ni är så snälla :)
Med andra ord, en perfekt kalasdag! Toppen väder, massor med trevligt folk, presenter och tårta :)

Jag verkar vara en av dom få som inte tycker det är så jobbigt att fylla 30 år.. Men det kanske kommer nästa år, när jag passerat sträcket :)

Så imorgon börjar en ny jobbvecka. Men nu ska jag ju bara jobba 2,5 vecka innan jag blir ledig igen :) Så det känns ju lugnt!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Grattis på din stora dag!!

2011-08-15 @ 09:07:16
Postat av: Malin

Jag fyllde 34 i år och jag har ännu inte fått den där berömda 30-års krisen så du kanske klarar dig du med :-)

2011-08-15 @ 11:05:52
URL: http://www.karhed.se
Postat av: Maritha

GRATTIS! Livskriser kan man hamna man i av olika anledningar. Att bli äldre hör livet till så varför kämpa emot. Jag menar att alternativet är ju inte så kul :) Själv tycker jag att mycket i livet blivit lättare och bättre med åren. "Framåt framåt uppåt uppåt" är fortfarande min devis. Begränsningar och hinder som uppstår pga ålder, får man lösa med kreativitet och humor. Men där är du ju inte än på läääänge.

2011-08-15 @ 11:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0