Andra advent

Idag har jag haft en ritkig slapparsöndag. Har inte gjort så mycket vettigt alls :) Mamma var här och slappade med mig, vet inte hur länge vi satt vid köksbordet och gjorde ingenting.. :)
Jo jag gjorde ju en mycket vettig sak, jag var ju med Lina till Nordmaling ikväll och lyssnade på adventkosterten i pingstkyrkan. Vår kära duktige mor var ju med och sjöng och sen bjöds det på fika efteråt. En trevligt avslut på helgen!

Theo spelar sitt djur-memory.

Han ser på bilar-filmen (Cars) på Jonas dator (Nu när Jonas förstört hans Bärgarn-film, så är det här ett substitut tills Jonas fixar en ny film) Jag kan dock klara mig utan den filmen ett tag.. Tycker pojken kan behöva lite variation :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0