Haha, strömmen gick just. Så då pratade ja...

Haha, strömmen gick just. Så då pratade jag med Theo om vad som inte fungerar när strömmen är borta.. Jag- då kan vi ju inte värma maten i micron (vi skulle just äta lunch) Theo- näe och då kan vi inte använda lillebror, när strömmen är borta. Jag- jo han behöver ju ingen ström.. Men (och så öppnade jag kylskåpet för att visa) kylskåpet behöver ström. Ser du, nu lyser inte lampan där inne, då fungerar inte kylskåpet. Theo- näe och skafferiet fungerar inte heller. Då lyser inte lampan så då ser vi inte var kanelen är. Jag- jaa fast det är ju ingen lampa i skafferiet.. Men tvn slutar att fungera (han frågade innan om han fick se på barntv) utan ström. Theo (tittar sig omkring för att komma på mer saker)- och då kan vi inte använda pepparkakshuset heller när strömmen är borta. Sen la jag ner den diskussionen :)


Kommentarer
Postat av: jimmy

Ah, livet på landet, och nu går väl snart strömmen här då...

2011-12-30 @ 19:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0