Husbygge

Huset blev färdigt tillslut. Även fast Theo råkade riva ner flera delar så dom gick sönder.. Men vi lagade så gott det gick och fick ihop allt tillslut :)
Nu måste jag bara köpa bomull eller nåt så det inte ser så kalt ut runtomkring huset..

Imorn är det en fullspäckad dag.. Först (tiidigt på morgonen) så är det grötfrukost på Theos förskola som vi ska gå på. Sen måste jag in till Nordmaling och handla lite, och då tänkte jag även passa på att väga Max, eftersom det var typ en månad sen sist.. Han var 5 veckor då har jag för mig. (Han är 9 veckor nu om man räknar hur många veckor han har funnits, men han fyllde 2 månader i lördags om man räknar efter datumet..) :) Sen ska jag förbereda mat eftersom jag får middagsgäster i form av några arbetskollegor, så då vill jag ha det mesta färdigt när dom kommer. Såå, jag kommer inte att gå sysslolös imorgon i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0