Måndag

Idag har jag hunnit med så mycket känns det som..  En sån dag då jag inte stannat upp och vilat nånting nästan.
Efter jag lämnade Theo på förskolan imorse i kylan (det var -16 grader när vi gick dit..!) så skottade jag snön som vi inte tog bort i helgen. (Då var det ju helt plötsligt -13 grader, så då var det ju riktigt varmt :P ) Och oj vad mycket lättare det gick att skotta nu när det var kallt, än den tunga blöta snön som var i lördags!
Sen fixade jag och plockade på här hemma tills jag skulle hämta Theo. Sen gick vi direkt på kalas hos Vilgot, som fyller 2 år idag.
Och efter det så gick jag och lämnade Theo hos Lina (där han fick baka pepparkakor med sina kusiner!) eftersom jag skulle in till jobbet på personalmöte och julmys. Vi åt paj (dom hade gjort 7st olika matpajer), goda efterräter och bytte julklappar. En mycket trevlig kväll var det! Kul att träffa alla arbetskamrater och att få äta gott :)

Imorn blir det nog att ta det lugnt tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0