Dan före dan före dopparedan

Idag har jag varit med Theo till vårdcentralen i Nordmaling. Han har ju fått tillbaka det där som han hade bakom örat för ett år sen.. typ som ett sår med utslag.. Då sa dom ju att det var antingen svinkoppor eller nåt slags virus. Nu trodde hon det var stafylokocker. Men hon tog en odling för att vara helt säker, så nu väntar vi på svar på vad det var och om han behöver antibiotika eller inte.
Vi har också hunnit med att fika med pappa, Lina och barnen på Näslunds och handla julmat på Sjöbergs.
Sen så har Gunvor varit här en sväng och hälsat på.
Jag borde städa och slå in dom sista paketen nu.. men jag tror nog jag skjuter upp det tills imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0