Hektisk men trevlig Tisdag

Nu börjar den hektiska dagen lida mot sitt slut :) Nu varvar jag ner i soffan framför Desperate innan det är dags att bege sig mot sängen.
Efter jag skrev sist så har jag hunnit med att hämta Theo på föskolan, ett besök på BVC där Max vägdes och mättes, handla på Sjöbergs (visst heter Ica i Nordmaling så..? Vi träffs och trivs på Sjöbergs livs..), hem och ge Theo mellis, förbereda maten (tacos med lax) och tillsist ta emot mina trevliga arbetskamrater! (några av dom i alla fall, det jobbar ju närmare 30st på min förskola, men Gulans 3 personal och en tjej som slutat var det som var här ikväll)

Imorgon ska jag slappa, ta sovmorgon, mysa med pojkarna och bara känna lugnet!

Theo på Kafé Anno 1762 när vi var på julmarknaden i Olofsfors

Vår lille bokmal :) Jag räknade böckerna, 15st hade han där i sängen.. Satt och blädrade noga i varje en innan han la den åt sidan och tog en ny :)

Bilarna han bygger är alla olika bilar från Bärgarn-filmen. Han bygger upp olika scener från filmen och säger sen alla repliker.. Ja han har sett den lite för mycket, men som sagt så är den trasig nu.. syynd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0