Vet inte om jag har sagt det förut.. Men f...

20111220411 (MMS)

Vet inte om jag har sagt det förut.. Men för ett tag sedan så slutade Theo helt att sova på dagen (på slutet så sov han ibland och ibland inte, beroende på hur dagen såg ut) men som sagt, han slutade helt för ett tag sen. Men då en sån här dag när vi varit in till Umeå så kan han ju inte undvika att somna i bilen. Och en sån sak gör då att han inte kan somna i vanlig tid på kvällen (vilket är runt åtta-tiden)utan han somnade just precis här bredvid mig här i min säng.. Jorå se'att.. Nej men precis, jag och sönerna var och hälsade på Hanna och tvillingarna idag. Där hade vi lite tidig julklappsutdelning (tack igen för alla fina klappar!) och där hängde vi tills det var dags att hämta Jonas på jobbet. Idag hade Theo besök av tomten på förskolan, så han fick en julklapp även där :) Och så tog han jullov idag. Han skulle egentligen varit där på torsdag också, men jag tyckte att det var så lite barn där då, så han fick ett lite tidigare lov :) När jag ändå är hemma så spelar ju det ingen roll. Så nu ska han vara ledig i några veckor och nästa vecka är även Jonas ledig så då ska hela familjen mysa och känna lugnet! :) Det ser vi alla framemot! Näe nu sover båda barnen, bäst att passa på själv också! God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0