Även idag har vi varit iväg på en skotertu...

20110220363 (MMS)

Även idag har vi varit iväg på en skotertur. Jonas åkte dock hem till Gräsmyr igår så han följde ju inte med. Men däremot följde Nadja och barnen med oss. Vi åkte till Nubbudden och grillade korv. På bilden är det mamma, pappa och Theo. När jag kommer hem senare idag så ska jag försöka lägga upp bilder både från turen igår och från idag. Nu ligger Theo och sover gott i min famn, jag ser tv (när jag inte bloggar alltså) Elias spelar dator, pappa fixar med vår bil och mamma håller på med tvätt tror jag. That's it for now.


Kommentarer
Postat av: Lina

Hur tar du dig hem då? kom förbi då vettja :)

2011-02-20 @ 16:52:54
URL: http://dellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0