Bus och kalas

Haha haha, tidigare idag så busade jag och Theo.. och så låtsades jag äta upp hans händer och det tyckte han var så roligt så han skulle då försöka trycka in ett finger i min mun (så jag skulle kunna äta på det ordentligt) men eftersom jag såg att han skulle göra det så flyttade jag lite på mig så han istället tryckte upp fingret så långt i min näsa att jag började blöda näsblod :D Haha jag skrattade så mycket åt det så jag kunde inte ens prata och berätta det för Jonas :)
Ja det kan ju bero på att jag var jätte trött och skrattade åt det mesta just då.. Men jag tyckte verkligen att det var superroligt :) Haha att han stoppade in fingret så långt i min näsa att jag började blöda näsblod :D

Annars då.. Annars så börjar jag inse att Theo fyller ju faktiskt 2 år på lördag och ska ha kalas. Kom på att jag måste nog handla inför kalaset imorn eftersom jag är borta hela fredagen! Ja ja, tur att jag kom på det iaf. Så det är vad jag gör imorn efter jobbet. Min snälla lilla långa syster skulle nog följa med också. Hon är ju liksom expert på ämnet kalas :) Haha det var inte en dålig titel.. Expert på ämnet kalas :) Japp, det är Lina det.

Kommentarer
Postat av: lina

Tackar tackar.

2011-02-24 @ 08:18:05
URL: http://dellt.blogg.se/
Postat av: Carola

Han måste ha ett långt finger... :)

2011-02-24 @ 15:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0